söndag 9 augusti 2015

Ännu en dag på banan

Fick möjligheten att sticka iväg en snabbis till banan idag. Slängde ihop alla prylar och knallade ner till spårvagnshållplatsen. Just det, spårvagnshållplatsen! Först tar jag spårvagn 6 till korsvägen och därefter buss 753 till Kalvemossen. Resan tar 34 minuter och sedan är det cirka 8 minuters promenad till banan.

Med stor dykflaska och annat i ryggsäcken så vet jag nu vad jag önskar mig i kulklapp – en Buddy bottle! Alltså en liten flaska som räcker till två eller tre fyllningar. Det räcker för en hel skyttedag, speciellt om man kör 10 joule.

Hemresan gick ännu smidigare eftersom jag fick skjuts av ett par snälla medlemmar. Nu är jag lite mätt på skytte eftersom jag varit fyra dagar i rad på banan. Ett litet uppehåll skadar nog inte för att komma tillbaka och vara riktigt sugen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar